برگزاری 100 عنوان کارگاه توانمندسازی و ارتقاء سطح علمی دانشجویان در اردیبهشت و خردادماه ۱۴۰۲
برگزاری 100 عنوان کارگاه توانمندسازی و ارتقاء سطح علمی دانشجویان در اردیبهشت و خردادماه ۱۴۰۲

به منظور توسعه و ارتقاء سطح علمی دانشجویان، معاونت پژوهشی دانشگاه با همکاری دانشکده‌ها و گروه‌های تخصصی، در دوره‌های اردیبهشت و خردادماه سال 1402، 100 عنوان کارگاه توانمندسازی برگزار خواهد کرد. این کارگاه‌ها با هدف ارتقاء مهارت‌ها، دانش فنی و علمی دانشجویان در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شوند.

هر کارگاه شامل جلسات آموزشی، کاربردی و عملی است که توسط اساتید و متخصصان مربوطه در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود. برخی از موضوعات کارگاه‌ها شامل نوشتن مقاله علمی، روش‌های پژوهش علمی، تجزیه و تحلیل داده‌ها، مهارت‌های ارتباطی، مدیریت زمان و مهارت‌های نرم افزاری است.

دانشجوان می‌توانند با شرکت در این کارگاه‌ها، به دست آوردن مهارت‌های عملی و علمی مورد نیاز در حوزه تحقیقات علمی را تجربه کنند. این فرصت برای دانشجویان به عنوان یک پلی برای ارتقاء سطح علمی و افزایش توانمندی‌های شخصی و تخصصی در دانشگاه فراهم می‌شود.

امیدواریم که با برگزاری این 100 کارگاه توانمندسازی، دانشجویان بتوانند سطح علمی خود را ارتقاء داده و در رشته‌های مختلف به عنوان نیروهای متخصص و مؤثر در جامعه شناخته شوند.


پنج شنبه 31 فروردین 1402 (1 سال قبل )
مؤسسه آموزش عالی آپادانا از مهر ماه 1387 با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همت جمعی از اساتید نمونه و برجسته دانشگاه شیراز فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را آغاز نموده است. این مؤسسه در حال حاضر در رشته های هنر و معماری، فنی مهندسی و علوم انسانی، در مقاطع مختلف كاردانی و كارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش كشور و هم چنین پذیرش های بدون آزمون این سازمان (بجز در مقطع ارشد)، دانشجو می پذیرد و امیدوار است در سال های آتی دوره های آموزشی خود را در رشته ها و مقاطع دیگر گسترش دهد. كلیه قوانین و مقررات مؤسسه تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدارك تحصیلی دانش آموختگان مؤسسه مورد تأیید رسمی این وزارت می باشد.