صدور بیش از ۱۳۰۰ گواهی در کارگاه‌های توانمندسازی برگزارشده در اردیبهشت و خرداد ماه ۱۴۰۲
صدور بیش از ۱۳۰۰ گواهی در کارگاه‌های توانمندسازی برگزارشده در اردیبهشت و خرداد ماه ۱۴۰۲

معاونت پژوهشی دانشگاه با افتخار اعلام می‌کند که در کارگاه‌های توانمندسازی، که در اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد، بیش از ۱۳۰۰ گواهی برای شرکت‌کنندگان صادر شده است. این کارگاه‌ها با هدف افزایش مهارت‌ها و دانش فنی دانشجویان در زمینه‌های مختلف برگزار شدند و به دانشجوان فرصتی فراهم کردند تا درک عملی و علمی خود را در حوزه تحقیقات علمی افزایش دهند.

کارگاه‌های توانمندسازی شامل جلسات آموزشی تئوری و کاربردی بودند که توسط اساتید و متخصصان مربوطه در زمینه‌های مختلف برگزار شدند. موضوعاتی که در این کارگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفتند شامل روش‌های پژوهش علمی، تحلیل داده‌ها، نوشتن مقاله علمی، مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های نرم افزاری بودند.

با صدور بیش از ۱۳۰۰ گواهی برای شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها، معاونت پژوهشی دانشگاه نشان می‌دهد که تمامی دانشجویانی که در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند، توانستند در سطح علمی خود بهبود بخشند و مهارت‌های جدیدی را کسب کنند. این افتخار نشان از تلاش‌های بی‌وقفه معاونت پژوهشی دانشگاه و تمامی اعضای تیم آموزشی دارد که به توسعه و ارتقاء سطح علمی دانشجویان می‌پردازند.

امیدواریم که با ادامه برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی، تعدادی از برترین و متمایزترین دانشجویان بتوانند در حوزه تحقیقات علمی به عنوان نیروهای متخصص در جامعه شناخته شوند و به پیشرفت علمی و فناوری کشورمان سهمی بیشتر داشته باشند.


پنجشنبه 8 تیر 1402 (1 سال قبل )
مؤسسه آموزش عالی آپادانا از مهر ماه 1387 با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همت جمعی از اساتید نمونه و برجسته دانشگاه شیراز فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را آغاز نموده است. این مؤسسه در حال حاضر در رشته های هنر و معماری، فنی مهندسی و علوم انسانی، در مقاطع مختلف كاردانی و كارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش كشور و هم چنین پذیرش های بدون آزمون این سازمان (بجز در مقطع ارشد)، دانشجو می پذیرد و امیدوار است در سال های آتی دوره های آموزشی خود را در رشته ها و مقاطع دیگر گسترش دهد. كلیه قوانین و مقررات مؤسسه تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدارك تحصیلی دانش آموختگان مؤسسه مورد تأیید رسمی این وزارت می باشد.