فراخوان تجلیل از پژوهشگران برتر موسسه آموزش عالی آپادانا در سال 1402
فراخوان تجلیل از پژوهشگران برتر موسسه آموزش عالی آپادانا در سال 1402

باسمه تعالی

 

به اطلاع پژوهشگران گرامی می رساند:

نظر به برگزاری مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در آذرماه هر سال و تقدیر از پژوهشگران دانشگاه به منظور ارج نهادن به امر پژوهش و مقام پژوهشگر، بدینوسیله از شما پژوهنده محترم دعوت می‌شود آثار و مدارک پژوهشی خود را به شرح ذیل که در بازه زمانی اول مهرماه 1401 لغایت 31 شهریور ماه 1402 به انجام رسانده‌اید، حداکثر تا تاریخ 1402/09/18  به ایمیل واحد پژوهش research@apadana.ac.ir  موسسه آموزش عالی آپادانا ارسال نمایید.

بدیهی است آثاری که پس از این تاریخ ارسال گردند، مورد بررسی قرار نخواهند گرفت. ضمناً یادآوری می‌شود که تاریخ فوق قابل تمدید نخواهد بود و این نکته را نیز باید در نظر داشت که تمامی فعالیت‌های پژوهشی بایستی به نشانی(Affiliation)   موسسه آموزش عالی آپادانا به ثبت رسیده باشد.

 

مدارک لازم:

  • مقالات منتشر شده در مجلات معتبر داخلی و خارجی ایندکس شده در پایگاه‌های

 ISI (Web of Science) ، Pubmed و Scopus

2- فناوری (نوآوری، اکتشاف، طراحی نرم افزار، اختراع ثبت شده)

3- طرح‌های مصوب پژوهشی خاتمه یافته و اثرگذار

4- مقالات ارائه شده در همایش‌های علمی داخلی و خارجی ایندکس شده در پایگاه‌های

 ISI (Web of Science) ، Pubmed و Scopus

5- مقام‌های کسب شده در جشنواره‌های رازی، خوارزمی و سایر جشنواره‌های بین‌المللی

6- تألیف کتاب

7- داوری کتب تخصصی، طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌ها و مقالات منتشر شده در مجلات معتبر داخلی و خارجی

تبصره1: تمامی فعالیت‌های پژوهشی انجام شده می‌بایست در بازه زمانی اول مهرماه 1401 لغایت 31 شهریور ماه 1402 و باAffiliation  صحیح موسسه آموزش عالی آپادانا به ثبت رسیده باشند.

تبصره2: به فعالیت‌های پژوهشی که سال قبل در هفته پژوهش، امتیاز گرفته‌اند، امتیازی تعلق نمی‌گیرد.

تبصره3 : به هر فعالیت پژوهشی، فقط یک بار امتیاز تعلق می‌گیرد.

تبصره4:  مهلت ارسال مدارک و مستندات محققین حداکثر تا 1402/09/18  به ایمیل واحد پژوهش research@apadana.ac.ir موسسه آموزش عالی آپادانا می‌باشد. پس از این تاریخ مدارک و مستندات جدیدی پذیرفته نمی‌شود.

 


یک شنبه 23 مرداد 1401 (1 سال قبل )
مؤسسه آموزش عالی آپادانا از مهر ماه 1387 با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همت جمعی از اساتید نمونه و برجسته دانشگاه شیراز فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را آغاز نموده است. این مؤسسه در حال حاضر در رشته های هنر و معماری، فنی مهندسی و علوم انسانی، در مقاطع مختلف كاردانی و كارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش كشور و هم چنین پذیرش های بدون آزمون این سازمان (بجز در مقطع ارشد)، دانشجو می پذیرد و امیدوار است در سال های آتی دوره های آموزشی خود را در رشته ها و مقاطع دیگر گسترش دهد. كلیه قوانین و مقررات مؤسسه تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدارك تحصیلی دانش آموختگان مؤسسه مورد تأیید رسمی این وزارت می باشد.