اطلاعیه تحصیلات تکمیلی بابت فرایند انتخاب استاد راهنما و اخذ پایان نامه ( دانشجویان ورودی 1400 و ماقبل ) :
با احترام به اطلاع می رساند بر اساس مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی آپادانا، دانشجویان ورودی مهر ماه 1400 و ماقبل آن بایستی بر اساس جدول زمانی ذیل گردش کارهای مربوطه را در سامانه آموزشی انجام دهند تا تاخیری در روند کار ایشان ایجاد نشود
تکمیل و ارسال فرم تعیین اولویت استاد راهنما توسط دانشجو |
تا تاریخ 1401/08/22 |
تعیین و اعلام اساتید راهنما توسط شورای تحصیلات تکمیلی |
تا تاریخ 1401/09/05 |
تکمیل و ارسال گردش تصویب موضوع پروپوزال توسط دانشجو |
از تاریخ 1401/11/15 تا 1401/11/30 |
تکمیل و ارسال گردش تصویب پروپوزال و برگزاری جلسه دفاع از پروپوزال توسط دانشجو |
از تاریخ 1401/11/12 تا 1401/12/15 |
تکمیل و ارسال گردش پیشرفت کار و برگزاری جلسه پیش دفاع توسط دانشجو |
تا تاریخ 1402/05/30 |
تکمیل و ارسال گردش دفاع و برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه توسط دانشجو |
تا تاریخ 1402/06/30 |
نکته 1 : هنگام تکمیل فرم تعیین اولویت استاد راهنما بایستی در قسمت مربوطه موضوع خود را به درستی مشخص نمایید
نکته 2 : هنگام تکمیل فرم تعیین اولویت استاد راهنما بایستی حداقل سه نفر از اساتید اعلام شده را به عنوان استاد پیشنهادی خود معرفی نمایید
نکته 3 : اساتید درخواستی شما صرفا به عنوان پیشنهاد بررسی می شود و ممکن است با نظر شورای تحصیلات تکمیلی موسسه ، اساتید دیگری برای شما تعیین گردد
اسامی اساتید راهنما و مشاور تعیین شده از سوی تحصیلات تکمیلی موسسه به تفکیک رشته بر اساس جداول زیر می باشد :